Image
Globalne trendy w marketingu online na 2024 rok - co będzie działać i sprzedawać?
Według jednego z raportów GWI - niemal 60 proc. konsumentów na całym świecie woli zakupy online od sklepów stacjonarnych. W Polsce blisko 8 na 10 klientów wybiera wyszukiwarkę zamiast wyjścia do sklepu [1]. Powód? Z jednej strony zmiana pokoleniowa i idąca za tym zmiana przyzwyczajeń klientów, a z drugiej strony – innowacje. To oznacza, że bycie na bieżąco z najnowszymi trendami, technologiami i strategiami marketingowymi w świecie online i nieszablonowe myślenie będzie warunkowało sukces - zarówno firm, jak i specjalistów oraz agencji. Czy nowy rok przyniesie nową erę w świecie online? Jakie trendy zdominują branże i co będzie sprzedawać? Na te pytania odpowiada ekspert branży SEO i marketingu internetowego, Damian Węglarski z agencji Premium Digital.
- 22.12.2023, 14:12
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Premium Digital